Värsta häftigt!

Igår kväll, eller.. Antagligen inatt, så satt vi, Jag, C, S och M uppe och snackade jättelänge. Och M satt och gjorde massa test på mig. Jag skulle typ tänka på en färg och sedan beskriva den med tre ord. Då kunde kan tala om för mig hur jag är som person. Sedan fick jag t.ex. berätta vad min första känsla var när jag tänkte att jag stod i ett vitt rum utan dörrar och fönster. Då kunde han tala om vad jag kände inför döden. Massa såna grejer. Han kunde tala om vad jag sätter först i livet och hur jag är mot mina vänner och sånt. Och de coola var att han känner ju inte mig. Vi har aldrig träffats liksom. Hur coolt som helst, och nästan allt stämde. Jättekul var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0