This day

Ja, den här dagen har varit rättså bra hitills :) Jag började dagen med en tråkig sak iochförsig. M skulle ju åka hem, eller ja, han skulle åka till jobbet, och så ska han jobba två veckor i streck :/ Mindre kul. Men men :( Sen när jag gick upp på riktigt så gjorde jag mig iordning och åkte och hämtade Ma hemma hos honom, han skulle åka med mig till skolan. Sen åkte vi och plockade upp C. Så vi blev tre pers i bilen imorse :) Mys. Sen var jag i skolan, hade två lektioner bara, mycket skönt. Sen efter skolan åkte jag hem och nu har ajg precis ätit lunch. Åt ingenting i skolan för de va inge gott. Så istället åt jag en goood pizza här hemma. En Mozzarellapizza från ICA. Hur god som helst :) Senare idag ska jag åka och träna, hoppas de går bra :) Vad har / ska ni göra idag? :)
image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0