This day

Började ganska så sent :p Gick upp ungefär vid tolv :p Var lite trött efter gårdagen :p Men de var väldigt skönt. :) Sen gick jag upp, och åt lunch som min mamma hade gjort :) Sen efter det så åkte jag och solade :) Sprang in en snabbis på Åhléns också :) Köpte en fin väska :) Sen åkte jag hem, på vägen hem så handlade jag mat åt min mamma :) Och när jag kom hem så duschade jag, skönt! Sen kom M hit, och så var jag med honom. Skjutsade mamma och pappa också, dom skulle på middag hos ett par kompisar. Så jag ska hämta dom senare ikväll också :p Nu har vi precis varit och ätit pizza och tar det bara lugnt :) Får se vad som händer ikväll :) Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0