Tävlat nu!

Som sagt så var det ju Klubbmästerskap idag :) Jag tävlade ju då på Majken :) Det gick riktigt bra och kändes faktiskt super! Och, jag vann :) Så nu är jag klubbmästare det här året också :) Värsta nice :) Tänkte att jag nog lägger in en bild här sen på hur de såg ut :) Får ni ju se "Dagens Outfit" också ;) Haha! :p

Update: Kom att tänka på musiken jag fick ha när jag red mitt program. Det har varit rätt kul musik hela dagen, vanligtvis har man ju klassisk musik, men de är så tråkigt, så vi hade lite roligare musik och så. Typ blandband :p Techno och R&B också :p  Men när jag skulle rida, vad tror ni kommer då? Nån jäkla rapp av nån ickesvensk, på svenska med någon sorts konstig brytning. Jag fattade ingenting, men varför kom de en sån låt? Dom typ snackade om knark och grejer, det var hemskt! Typiskt min tur :p Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0