Sådär ja.

Sitter nu i skolan. Har precis haft uppsatsskrivning. Hur kul som helst!!! Eller inte.. :/ Nåja, det gick väl sådär.. Inte jättebra, men inte jättedåligt. Har ju fått lite svar av er nu också på Foundationen. Om den rä bra, och det verkar vara många som ahr den och är nöjda, så jag går nog på grupptrycket! Eller ja, jag går på att många säger att den är bra :) Så får jag testa :) Det svåra är bara att hitta rätt nyans :/ Men de får jag väl prova, prova och prova. Tänkte åka ner dit typ nu, ska vänta på Camilla bara. Den jäveln sa ju till mig "Jag har nåt att berätta för dig" och såg värsta hemlig ut, så jag sitter och väntar på att hon ska bli klar så jag får veta vad de är :) Jag är ju bara FÖR nyfiken :p

Kommentarer
Postat av: wendelicious

svar: haha jo mamma köpte den och jag var hur negativ som helst, men sen tappade jag bort min och fick panik så jag lånade hennes och hon har inte fått tillbaka den än haha

2007-11-29 @ 13:36:52
URL: http://wendelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0