Rolig grej idag :p

Jag och Camilla var ju som sagt på kurs i helgen. På natten satt hon, jag, sofie och Micke och snackade. Micke gjorde massa tester på oss, bland annat ett vadslag. Det gick till såhär:

Micke: Är du bra på att ljuga?
Jag: Jaa, ganska tror jag.
Micke: Jag kan slå vad om att jag kan få dig att inte ljuga på fem frågor.

Så jag skulle alltså svara på fem stycken frågor och han skulle se till att jag inte kunde ljuga på alla. Så vi satte igång:

Micke: Vad heter du?
Jag: Johanna (log lite nöjt)
Micke: Hur gammal är du?
Jag: 73! (och ser ännu gladare ut)
Micke: Vad jobbar du med?
Jag: ADVOKAT! (hur nöjd som helst och börjar undra vad de svåra är)
Micke: Fan du är ju bra, hur många frågor var de där?
Jag: Fem! HAH! (Superstolt eftersom att jag inte svarade tre, utan insåg att hans fråga ingick i testet)
Micke: Men ååååååh, du har ju hört de här förut.. (vääärsta sucken)
Jag: NEJ! JAg har inte de! (helt förtvivlad och får lite dåligt samvete för att jag klarade de)
Micke: HAHAHA! DÄR SVARADE DU NOG FEL!
Jag: Va? Neeej, faan :/

Hehe, men jag var nära kanske? :P Näej.. Men iallafall, så skulle jagoch Camilla testa på dem i skolan idag. Så vi valde ut Katta. Micke, Jacob och Matte satt och tittade på;

Camilla: Katta jag lovar att ud itne klarar av att ljuga på fem frågor!
Katta: Jo de kan jag.
Camilla: Okej då kör vi.
Katta: Japp
Camilla: Okej, Vad heter du?
Katta: Katta :)

Haha! Bra lögn :p Och alla bara: MEEEH! Är du sämst? :p Så säger Matte; Men gör på mig! Så vi gör de.

Camilla: Vad heter du?
Matte: Jocke
Camilla: Hur gammal är du?
Matte: Fyra
Camilla: Vad jobbar du som?
Matte: Veterinär
Camilla: Hur många frågor var det?
Matte: Tre

Åhh han kunde inte. MEN! Värst var ändå Camillas föräldrar:

Camilla: Mamma, jag lovar att du inte kan ljuga på fem frågor i rad.
Aija: Jo testa då.
Camilla: Okej, Vad heter du?
Aija: Aija.
Camilla: Men åhh, mamma.
Camillas pappa Rolle: Meh! HHAHAHAHA!

Camilla ska göra på sin pappa direkt efter då:

Camilla: Vad heter du?
Rolle: Rolle.


Haha! De gick ju itne så bra :p Hehe :p Värsta kul att kan först klagar och sen gör exakt samma fel :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0