Reklam

Reklam, mellan alla program på tv, mitt i alla program på tv. Överallt på tv är de reklam, och jämt när reklamen kommer så slutar man titta. Man byter kanal och zappar fram och tillbaka tills programmet börjar igen, eller så går ma ndärifrån och gör något nyttigt så länge. Nån som känner igen sig? Nu har jag faktiskt suttit och tittat, verkligen TITTAT på lite reklamsnuttar, och jag har kommit fram till följande; Vissa reklamer är rent av underhållande. Gillar typ Coops reklam, med tjejen som säger att hon och hennes mamma varit och handlat och träffat hennes lärare. Hennes mamma började berätta om alla "pinsamma grejer" som dom köpt. Så roliga kommetarer: "Och tvättmedel, som om vi va värsta smutsiga familjen.." "...Jag måste ju typ byta skola nu" Och jag känner igen mig! Det var sådär n är jag var några år yngre, man skämdes för så mycket, och det är så kul att se. Det finns verkligen roliga reklamer :p

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 16:17:33
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0