På tal om lackleggings

Hade ju då mina nya lackleggings idag :D I love them! Men, mycket roliga grejer hände under dagen :) Först måste jag bara förklara att här i stan är det inte så många som har lackleggings. Så när jag hade dem idag fick M syn på dem och säger "ÅH, coolt" och börjar dra upp min tröja. Och jag blev typ galen och bara: "VAD GÖR DU!?"

En annan kul grej är att alla i skolan glor. Men inte som att vad fan är de där? Utan they like it ;P Haha! MEn de är snyggt!

Det allra roligaste var när jag precis kom hem och mamma då för första gången fick syn på dem. Det första hon utbrister är "Vad har du på dig?" Haha! Sen sa hon att man kunde beskriva dem som Kondombyxor. Haha! Klockren kommentar!
image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0