Mitt allra bästa köp

Tänkte att jag skulle informera om mitt allra bästa köp i klädesväg någonsin. Det måste nog vara ett par svarta jeans. Det är hur bra som helst att ha ett par svarta jeans! Man kan använda det till allt. Har man en jättecool topp som är svår att matcha; kör på svarta jeans. Har du svårt att komma på en bra outfit? Kär på svarta jeans och vilken tröja som helst. DESSUTOM! Så passar dem till ALLA skor :) Inte bara alla sorters modeller, utan även i färgväg också. Hur bra som helst. Så... Har du inte ett par svarta jeans? SPRING OCH KÖP :)

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Där får jag nog hålla med dig. Svarta jeans funkar alltid!

2007-11-27 @ 22:37:48
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Carro Mercedes

älskar mina svarta verkligen!
På tal om inspirerad så blev jag jätte inspirerad av din blogg och startade med bloggandet igen haha =) hoppas det går bättre nu haha ;P

det är nog ingen fara med jobbet och om det är välbetalt så gör dte ju inget om det kostar att ta sig dit med bil =)

2007-11-27 @ 22:38:18
URL: http://wendelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0