Min lunch idag

Min lunch idag var kanske den bästa på mkt länge. Jag och C åkte hem till henne och skulle laga mat. Vi skulle göra omelett med grejer i. I min var det chorizokorv och fetaost. I hennes var det skinka och fetaost. Och det blev hur gott som helst. Här kommer lite bilder:
image173
Min omelett under tillagning

image174
Min omelett färdig

image175
Här är slutligen vår lunch.


När vi sedan hade ätit upp och så så gjorde vi te till mig och kaffe till C. Jag hade peach/mango te, och hon hade kaffe latte. Se hur gott de ser ut:

image176


Detta var en mycket mysig lunch :) Och nu kom min pappa nyss hem och sa att jag måste laga middag till mig själv, och då funderar jag faktiskt starkt på att göra en till sån här omelett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0