Min dag!

Hoppas att ni har haft en bra dag idag :) Det har faktiskt jag haft! :) Så jag tänkte berätta lite :)

Tidigare:
Började ju iofs dagen med att försova mig, men.. Det löste sig. Läraren blev arg och jag och C fick lov att ingå en pakt om att aldrig mer komma för sent. Undra hur de kommer gå.. Men men. Sen hade vi vääääärldens håltimme tills vi skulle vara på SACOmässan i älvsjö. Så då drog jag,C och K till Skärholmen. Shoppade lite där. Som jag sa förut så hade ju VeroModa öppningserbjudande. OCh jag hittade ÄNTLIGEN! en skinnjacka som jag gillade. Och då kostade den 100 kronor ifrån att jag skulle få ett par jeans, så jag köpte två par trosor och fick ett par jeans :D Hur nice som helst! Sen sprang jag in på Gina Tricot en snabbis och köpte ett linne som jag vill ska bli lite långt, hoppas att de passar för jag hade itne tid att prova :p Sen åkte vi till mässan. Det gick inte så hila bra egentlien. Hittade iofs en skola som jag blev RIKTIGT intresserad av. Men.. En liksom.. Tråkigt :/ ME nmen. Sen åkte jag hem, och på motorvägen var de hur mycket kö som helst. Inte så kul.

Nu:
Har precis svarat på massa kommentarer som jag fått här i bloggen. Hur kul som helst :) Så FORTSÄTT med det :) I LOVE IT! :) Tänkte att jagska lägga in lite om de jag shoppat idag snart.

Sen:
Är ju fredag nu, så blir nog en lugn utgång med C&M senare. Jag och C ska ju på kurs imorn till söndag. Så då blir de inte mycket bloggande den här helgen. Men ni får ha överseende ;) Men jag vet inte om jag orkar gå ut ikväll, vi får helt enkelt se. Vad ska ni hitta på ikväll? Utgång? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0