Micke

Nu har Micke kommit. Vi sitter i min säng och tittar på TV. Det är supersuperstökigt i mitt rum förj ag har inte hunnit klart, så han är nog inte så nöjd :p Nu pratar han i telefon med sin mamma, så han pratar ryska :p Hehe. Jag förstår ingenting :p Ikväll kanske vi ska gå på bio, vi får se. Annars blir vi kanske hemma bara och tar det lugnt :) Vi får helt enkelt se. Jag ska försöka ta ett kort på honom sen så nu får se honom, har ingen än :p Men jag ska lura honom :p Hoppas han itne ser vad jag skriver nu :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

2007-11-30 @ 14:34:16
Postat av: Emma

haha,vad mysigt ni verkar ha det! =D ha en mysig kväll o hoppas det blir bio!! ;P yey,foto!! =)

2007-11-30 @ 14:37:07
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0