Lite om Träningsvärk

Jag har typ mesta träningsvärken Hr nog iofs aldrig haft träningsvärk där :p Haha. Ont gör de iallafall. När jag lutar mig bakåt. Men men :p Så kan de gå, känns ju iallafall att man har gjort något :)

På vår biologitimme idag så satt vi och pratade om just träningsvärk då. Det var jag som tog upp de, för jag ville veta om de jag hört var sant. Jag har nämligen hört att träningsvärk är sår i musklerna. Vilket jag tycker låter lite äckligt. Men min biologilärare sa att de faktiskt var sant. Då undrade jag vad som är bäst att göra när man har sår i musklerna. Då sa han att de allra bästa är att träna mera. Hmm :/ Låter konstigt. Då lär väl inte "såren" läka? Eller? :S Konstigt de här med biologi. Inte logiskt någonstans i mina öron :p

image236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0