Kyla och naglar

Kyla och naglar går verkligen itne ihop! Jag är en sån här person som har STENHÅRDA naglar. Mina naglar kan bli hur långa som helst, och det gör ont när jag klipper dem. Men, när de är riktigt kallt ute, då behöver jag bara komma åt någonting så går de sönder som ett glas. Klirr!  säger de och så är den trasig. Så idag när jag skulle åka hem från skolan så sakulle jag ta i växelspaken och råkade krocka min tumme med den, så nageln gick av. Det blir ju så fult :(

image284

Någon mer som har samma problem?

Kommentarer
Postat av: michelle

Jag, men det brukar hjälpa om man målar på ett bas lack:)

2007-11-26 @ 19:43:43
URL: http://enfjortis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0