KUL grej!

Kom att tänka på en rolig grej som min gamla typ släkting sagt. På tal om albino, för hon är albino. Hon är hur kul som helst. Är nästan åttio år, albino och i princip blind. Och hon är bästa kompis med min farmor och farfar, så hon är där på deras födelsedagar och så. Och en gång när vi var där satt jag och pratade väldigt mycket med henne, och blev förvånad över hur pass hipp hon var :p Hon visste allt om gymnasieintagning och grejer. Hur coolt som helst, så de va jättekul. Hon är liksom fyra gånger så gammal som mig! :p Hon kunde modet just nu och sa saker som "ja, de är ju himla snyggt men de känns inte som att jag skulle klä i det nu.." Asgrym tant :) Sen en månad senare ungefär fick jag ett anonymt brev. Och där stod det bland annat:

"Jag tycker att det var väldigt trevligt att ud tog dig tid att prata med ett gammalt fornminne som mig"

Haha! Snacka om att bjuda på sig själv. Brevet var då från henne :) Söt tant! Like her! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0