Jag BLEV

Jag BLEV verkligen inspirerad av senaste inlägget. I like them! Ska nog försöka mig på en sån där rockig outfit. Dessvärre så har jag inte sånt där skärp. Och ännu mer dessvärre kan man ju inte riktigt lägga till dom där snygga brillsen, känns en aning felplacerat :/ Men jag ÄLSKAR såna stora solglasögon. Men hmmm, ska fundera ut om jag har något att kopiera den stilen med.. :) Fast.. Imorn ska jag ju iofs på utbildningen förmodligen, då är de kanske inte så bra att vara rocker. Kanske ska köra en med sofistikerad look, med glasögon och pinne i håret, svart pennkjol och vit skjorta? Nej, de tror jag inte är min stil. Men jaa, kanske lite neutralt :)


Fast den är ju snygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0