I love you guys :)

Okej, jag kanske inte älskar er, de är ett starkt ord, som används alldeles för lättvindigt nuför tiden. Men ändå, jag tycker om er väldigt mycket :) Ni är så gulliga som kommenterar så mycket och jag blir så himla glad. Innan jag går och lägger mig varje kväll så tittar jag igenom dagens kommentarer och blir lika glad varje gång för att ni är så gulliga :) Det är så kul och det känns som att man får en personligare kontakt när man kan få konversationer med läsarna (jag svarar ju alltid på mina kommentarer). I like it :) Keep it up GUYS :)

Kommentarer
Postat av: wendelicious

men det är ju så man gör =) alltså att man alltid lr iaf nästan svarar på sina kommentarer, många storbloggare svarar aldrig och det är rent utav bitchigt! det är ju mkt därför man bloggar, för att få kommentarer och ja kunna skriva av sig xD

2007-11-28 @ 23:52:16
URL: http://wendelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0