Huvudvärk

Jag hatar huvudvärk. Det är verkligen något som är jättejobbigt. Jag lider av migrän (och nej jag är inte en sån där som ba: Åh jag har ont i huvet, jag har migrän) Jag har konstaterad migrän sedan jag var fyra år, och ibland får jag bara sådär jättejätteont. Och nu är en sådan period. Det går inte att titta för man får ondare av det. Det går inte att blunda för man får ont av det. Man kan inte prata för då gör de ont. Man kan itne tänka, för då gör de ont. MAn kan inte somna för de gör för ont. Det är hemskt! Och de enda man tänker på är "Jag har ont i huvet". Så jag har haft så sen igår lunch nu.. Och de är jätteobbigt :/ Är de inte bra imorn innan skolan får jag nog stanna hemma. Det gör så ont att jag mår illa. Usch. Funderar på att gå och ta ett bad för att verkligen slappna av och så.. Vi får se..
image262

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0