HEMSKT med dagens ideal

Gud jag såg värsta hemska filmen på Stina-Lee's blogg. Jag blir så ledsen när jag ser den. Det är hemskt att det kan gå så långt att man blir lurad av sin hjärna så otroligt mycket. Jag tycker så synd om alla som har det så. Jag blir samtidigt väldigt rädd när jag ser den, för jag har en kompis som jag är rädd ska falla för det där. Jag vet att hon tycker att jag är löjlig som är rädd för det, men ändå. Även när hon var som allra smalast så tyckte hon att hon behövde gå ner i vikt. Jag tycker att ni alla ska läsa Stina-Lee's inlägg där hon har med den här filmen för det hon skriver är väldigt bra. Hellre att man ska träna och äta vad man vill än att bara strunta i att äta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0