HemmaSPA

Igår kväll hade jag och M hemmaSPA. HUR mysigt som helst. Verkligen något jag rekommenderar. Använde alla möjliga olika grejer, medans vi satt i badkaret och hade bubblor på lite då och då. Här är sakerna vi använde:



Övre raden från vänster: Oliv hudlotion, Massageoil raspberry, RESQ body scrub, Fotkräm
Nedre raden från vänster: Skrubbtuss, Skrubbvante, grov fotfil, fin fotfil

Vi började med att lägga oss i badet som var supervarmt. Sen skrubbade vi varandra med skrubbvanten på hela kroppen. Skrubbtussen använde vi till ansiktet som är lite känsligare. Sedan efter det så gjorde vi ansiktsmask, som tyvärr inte är med på bilden. Efter det så masserade vi varandra med massageoil, och sedan tvättade vi bort oljan med hjälp av body scrub. Sedan filade jag mina fötter med grovfilen och sedan med finfilen. Sedan avslutade jag med en inpackning i håret och en kalldusch. När vi hade gått upp smörjde vi in oss med oliv hudlotion.

Det här rekommenderar ajg starkt! Hur skönt som helst för kroppen! OCh body scruben hade jag aldrig testat förut, men den var jättebra, ganska små korn i, men VÄLDIGT många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0