Happenings today

Idag började ju som sagt dagen med att jag vaknade med M, de var mysigt. Sen åkte jag till skolan, ja, till stallet eftersom första lektionen på torsdagar är där. Fick titta på en film om Sits och sedan fylla i ett "formulär" om vad som är bra och vad som är dåligt med min sits, det var riktigt nyttigt faktiskt :) Sen iallafall åkte jag hem och hämtade M, och så åkte vi till stan och åt lunch :) Åt på Sibylla, det var jättegott :) Sedan åkte jag till skolan och M åkte hem till mig. Jag hade historielektion, och sedan hade jag bokat en privatlektion med min biologilärare, SUPERNYTTIGT! Nu kan jag typ de vi gick igenom idag, hur skönt som helst, jag är så stolt att jag tagit tummen ur röven och gör det här nu. :P Haha! (Har alltid velat säga så) :p Sen åkte jag hem till M och nu har jag pluggat inför historieprovet imorn, de går sådär.. Det är sååå himla mycket :/ Menmen, kommer nog ändå inte få någe bra betyg i historia tyvärr :/ :( Nu ska jag och M spela Guitarr Hero på playstation, det är JÄTTEroligt :) Sen ska jag väl fortsätta plugga lite och så :/ Förmodligen så sover M här ikväll också :) Har ni haft en bra dag? Vad har/ska ni göra för kul? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0