Happenings for the day

Hallåå, nu har jag precis kommit hem från krogen :) Tänkte skriva lite om dagen.

Började ju då dagen med skolan. Hade ju som sagt historieprov som jag knappt hade pluggat till(skäms). Det gick superbra! Mycket över mina förväntningar! OCh jag ger creds till C, som hjälpte mig mycket innan provet precis. TACKTACK Gumman! Sen efter skolan så åkte jag hem och tog de lite lugnt. Fick ju som sagt veta i skolan att jag skulle på teater ikväll klockan kvart i sju på dramaten. Så det var bara att pallra sig dit. Hela kvällens planer förstördes, skulle ju ha gått ut me S, men istället bestämde vi att jag skulle möta henne på stan vid krogen när jag var på väg tillbaka. Sen skulle jag vara helt nykter och sedna köra bil hem.

Så jag åkte på teatern, och den var faktiskt bättre än jag hade trott. Tack och lov :p Jag körde ju som sagt, och C satt brevid. Sen hade vi lilla TomTom med oss, vår lilla ängel :) Sen på vägen hem ringde jag S och hon är så fräck att hon bara säger att hon inte vill helt plötsligt. Hon vill tydligen inte vara nykter, jag svarar att hon inte behöver vara nykter, bara jag. Då säger hon att hon inte vill dricka för att hon kommer bli ledsen då. Då säger jag att vi kan ösa på nyktra båda två och ha skitkul ändå. Då gnäller hon på stället att hon itne kan ha kul där. S; Ta ett gott råd och SÄG istället när du inte vill. Säg istället att du vill vara på de andra stället, säg att de är mig du inte vill vara me. FÖR! Det värsta av allt; hon var redan på en annan krog, och tänkte stanna där istället.. Frågan är ju vad hon gjorde eftersom hon inte kunde ha kul utan sprit, men inte ville dricka heller. ÅH! Jävla schysst "kompis".

Blev skitförbannad så jag följde med C till M istället och så var vi där, dom hade lite förfest hos henne. Sen drog vi ut, jag hängde med. Kvällen blev skiiiitrolig ute! Fast jag var helt nykter :) Jag hade verkligen askul! Inte behövde jag S. Hon var rätt torr sist ändå så.

Aja, har ni haft en bra dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0