Hallå hallå

Nu är jag hemma hos Camilla. Jag åkte ner på stan efter skolan och hon följde med. Jag löpte massa grejer. Bild på det kommer sen. blev lite mer än jag hade tänkt mig :p Men de gör inget :)

Camilla följde med till stan också, och Malin har pratat om att hon vill ha en tungskrapa, så Camilla köpte en åt henne. Nu ska hon slå in den :) Och sen ge den till Malin. Om hon inte kommer ihåg att hon har sagt de kan de bli rätt kul :p "Hej Malin, här får du en tungskrapa för.. Du behöver en.." "Jaha? Dålig andedräkt? :p"

För övrigt står Camilla bakom mig nu och vill att jag ska rekomendera er en tungskrapa. Citerat från henne "Det är så skön, de känns som man blir asren i..."

Så ja.. Köp tungskrapor.. Eller nåt... För en renare... :)

Kommentarer
Postat av: wendelicious

haha klockren julklapp ju ;)
kanske något att satsa på hah askriva utanpå paketet: får ej tolkas på fel sätt! hahah

2007-11-29 @ 16:10:05
URL: http://wendelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0