Grannfejden

Alltså, det är helt sjukt. Sitter och tittar på det här programet (Eller ja, jag har de på i bakgrunden iallafall) och jag HÄPNAS över hur mycket folk verkligen bara vill BRÅKA! Det handlar just nu om ett par grannar som rä osams om vem som äger en liten liten bit mark. Dom slåss, skär hål på grejer och skjuter efter varandra. JAmen det är helt sjukt! Sen frågade programledaren om dom kunde tänka sig att träffa en proffessionell medlare för att få slut på det. Och vad tror ni dom svarade? NEJ. Varför vill man bråka? Dom frågade också varför det startade, och ingen av dom visste. Dom har bråkat i flera år än jag är gammal! Jag säger bara; SJUKT.

image79


Detta fick mig att tänka lite, och jag tycker ändå att man kan se de här som ett beteende i människan, iallfall i tjejer. Tänk er olika tjejgäng, som bråkar med varandra. Dom vet oftast inte ens varför dom är osams, dom bara tycker illa om varandra, utan anledning; dom vill ha någon att bråka med. Tänk var skönt om man bara kunde skippa allt detta. Vilken bra värld det skulle kunna bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0