Gomorron! ;)

Ja, ny dag. Och jag försov mig igen :p Hehe. Inte bra. Men de är ju så skönt att sova :) Låg och pratade i telefon med M ganska sent igår, så de är väl de. Igår kväll var jag hos O också. Vi kollade på film. American gangster. Hur dålig som helst tyckte jag. Jag förstod INGENTING. Men vad vet jag, de kan ju vara att de är jag osm inte förstår mig på sånt där. Men han förstod inte heller så mycket om han missade en minut. Så den var värsta komplicerad. Nej, inget för mig. Nä, nu ska jag ta och åka till stallet. Frågade K när hon skulle dit, fem över halv sa hon då. Och jag kan inte åka dit utan henne för jag har mina kläder i hennes skåp. Så nu börjar de snart bli dags att åka. Hare så bra och hoppas ni får en super dag :)
image190

Kommentarer
Postat av: Alex

Hört rätt blandade saker om den filmen ^^
ha en bra dag!

2007-11-23 @ 08:37:46
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0