Från Micke

Det är då jag som är Micke, ofta kallad M i Sandras blogg ;)
Sandra städar sitt rum enligt order. För vi börjar bli lite trötta nu å det är typ omöjligt att lägga sig där för sängen fyller just nu funktionen som extragarderob, eller plats för saker som Sndra inte riktigt vet var hon ska lägga.
Jag är militär och jag älskar ordning. Allting har sin plats här i livet. Kläder skall vikas, saker skall stå på vissa angivna platser. Ordning skapar säkerhet. Rutiner ger trygghet.
Idag är det första december. Riktigt mysigt ju att julen snart är här. Men för mig innebär det egentligen 4 veckor semester och sedan en vår full av övningar ute i skogen på diverse öar med amfibieskyttekompaniet där jag tjänstgör som skyttegruppchef. Under kalla och jävliga förhållanden skall vi lära oss döda människor.

Usch va stel och formell jag låter ;P Jag är inte den som ska styra upp Sandra och lära henne leva ett spartanskt militäriskt liv. Jag har det jättemysigt med min Sandra och tycker det är skönt att man kan slappna av när man är med henne =) Jag är den rika killen som hon skall gifta sig med senare som skall köpa alla dyra kläder å smycken till henne. Detta innebär att jag måste jobba som fan å fixa massa pengar.. Men jag är på god väg ;)
För målet är väl att hon skall inse hur himla bra å skönt det är att vara en rik å sexig hemmafru istället för att stå och slita på något 9-5 jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0