En riktigt trög..

Nu är jag hemma från skolan, och de är såå skönt att klockan bara är två! :D Nu måste jag bara berätta vad K sa igår:

Vi pratar om att de ska bli dyrare att parkera i stan, att de ska börja kosta 15 kr i timmen.

Jag: Men, på Åhléns kostar de ju redan 15 kr i timmen
C: Ja, men de är ju ett parkeringshus, de är säkert därför. Oc du ska ju alltid parkera där fast att de är dyrast.
Jag: Jaa, men de är för att de är centralast.
C: Jo iofs.. Det är ju rätt skönt..
Jag: Jo, men dyrt :/
K: Vad tjafsar ni om? Parkera på McDonalds! De är centralt och kostar bara 10 kronor i halvtimmen!

Suck, vad fel de kan bli.. Då är de ju dyrare.. 20 spänn i timmen... Suck :p Haha! Me kul var de :p

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahha, det är sådant som kallas : HUVUDLÖST TÄNKANDE! Haha,.

2007-11-23 @ 14:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0