Dagen idag :)

Efter skolan åkte ju jag till stan som ni vet, men efter de så åkte jag hem till Camilla. De va där som hon slog in sin tungskrapa :p Hehe. Vi gjorde te och värmde bullar, det var mums :) Jag hade min specialare så kallad socker med te. Mycket gott. I love sugar :P Och vi drack såklart ur stora glas. Det är mycket godare än en kopp. Vovven osm Camilla passar (Titus) ville också ha bulle, men fick inte, så han anföll mig med slick. Hela min arm var dreggel. Titus är en Hofawart (ingen aning om hur det stavas), iallafall betyder det i princip förvuxen Golden Retriever. Han ser precis ut som en sån, men typ dubbelt så stor. Jag satte mig som en hund brevid honom, och han var större än mig. Och då är inte jag så jätteliten. Så de är en mycket stor hund. Men himla söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0