Camilla

Camilla går i min klass, och hon är den tjejen jag umgås allra mest med. Vi red på samma stall förut, så vi visste om varandra innan vi började gymnasiet, men vi kände inte varandra. Det var sedan när vi började i samma klass som vi blev kompisar. Under ettan och tvåan gick vår vänskap upp och ner, men nu under trean har den stabiliserats och vi vet vart vi har varandra. Vi värderar saker väldigt lika och tycker lika i allmänhet. Vi lyckas nästan alltid ha samma kläder på oss utan att ha pratat med varandra innan. Urgullig tjej som jag är väldigt glad att jag har.

image286
Camilla & Jag

image287

image288

image289

image290

Kommentarer
Postat av: tess

du har riktigt fint hår

2007-11-27 @ 12:50:49
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0