Bloggprogram

Såhär kommer min blogg att vara uppbyggd med inlägg från och med nu (på ett ungefär)

Dagligt:
 - Dagens humör
 - Dagens Outfit
 - Resumé av dagen
 - Minst en videoupdate
 - Dagens roliga
 - Dagens höst önskade
 - Dagens allmänhet

Veckovis:
 - Veckans tips ( måndag )
 - Veckans minnesbild ( torsdag )
 - Jag vill ha den här veckan ( fredag )
 - S&C Citychics ( olika )
 -  Veckans Outfit ( söndag )

Lite då och då:
 - Nyshoppat
 - Nätkik
 - Dumma grejer
 - Problemämnen

Ungefär såhär kommer jag att skriva nu framöver.. Det kommer säkert att ändras eller läggas till eller tas bort och så, men då uppdaterar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg, väldigt varierad. Den var bra:)

2007-11-23 @ 09:02:58
URL: http://enfjortis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0